Ik kwam vanmiddag voor de eerste keer
En werd vriendelijk ontvangen.
Voelde alsof ik er al jaren kwam. Meteen nieuwe afspraken gepland.
Nu al heel tevreden
Altijd weer een feestje tijden en na de behandeling bij Pamela en Aaliyah.
Ze zijn super kundig en professioneel.
Al jaren een hele tevreden klant!
Tot over 6 weekjes!!
Altijd blij met Aaliyah. leuke gesprekken en altijd mooi resultaat 😍
Pamela is echt een topper! Denkt super goed mee, geeft eerlijk en oprecht advies. Ze is verder super vriendelijk, gezellig maar ook professioneel. Beste kapster die ik ooit heb gehad. Toppertje!
Pamela, is professioneel en heel goed in haar vak.
Ik ben vandaag voor een haarverlenging geweest en heel erg tevreden met het resultaat.
Ik kom zeker terug!
Altijd weer fijn, gezellig en goed geknipt!
Als je daar komt kom je gewoon lekker in een gezellige kapsalon een huis gevoel altijd een een kopje thee koffie met iets lekkers of frisdrank er is er allemaal kom er met veel plezier effe lekker relaxen in de stoel bij Pam ❤️❤️❤️
Vriendelijke kapster.
Warme ontvangst.
Leuk geknipt
Mooi geföhnd
Tot de volgende keer
Warme groet
Weer een topservice gehad! Super tevreden over de behandeling.
Top als altijd! Super kapper! Eerlijk en professioneel