Hele gezellige middag gehad met top resultaat😍
Leuke eigenaresse, goede behandeling, vriendelijk. Top!
Super.
Werd de tijd genomen, goed meegedacht en een top resultaat. De tijd vloog om. Zeker een aanrader en kom zeker weer terug.
Super kapster denk mee met de klant over de behandeling die je haar nodig heeft geen onnodige behandeling om de kosten om hoog te jagen super tevreden en kom graag om de 8 weekjes vanuit België naar Best
Weer een hele fijne behandeling gehad. Dit keer in de nieuwe salon die er goed verzorgd uit zag en helemaal in de kerststemming.
Heel erg tevreden, ik kan geen betere kapster bedenken!
Vandaag mijn afspraak in de nieuwe salon, prachtig! Zoals altijd goed geholpen, helemaal blij met mijn nieuwe haarkleur inclusief verlenging. Pamela is zeer goed, ik zou haar bij iedereen aanbevelen!
Altijd fijn om te knippen en vooral nu in haar nieuwe salon
Altijd gezellig! Daarom verhuizen we ook gezellig mee 🥰