5.0
gebaseerd op 115 reviews

Professionele kapster en zeer vriendelijke communicatie zijn een van de vele positieve punten van kapsalon Hairdone.

Martijn - ongeveer 7 jaar geleden

Wat fijn om online een afspraak te kunnen maken, heerlijke cappucino en een kapster die luistert naar wat je wensen zijn

Sandra - ongeveer 7 jaar geleden

Je neemt alle tijd voor de klanten dat is erg fijn. Volgende keer kom ik met mijn dochter van 3 en half jaar die voor de eerste keer naar de kapper gaat. Dit gaat vast ook goed komen. Dankjewel !

angelica - ongeveer 7 jaar geleden

Dit BLIJFT elke keer weer een feest bij het eindresultaat. Niemand kan mijn haar zo kleuren als Pam!

Cindy - ongeveer 7 jaar geleden

Ik loop altijd tevreden de deur uit bij Pamela!
Ze neemt écht de tijd en geeft petsoonlijk advies. Daarbij leuke acties en fijne, betaalbare producten voor thuis!
Toppie dus!

Mascha - ongeveer 7 jaar geleden

Zeer kundig, fijn en gezellig!

Anne - ongeveer 7 jaar geleden

Héle fijne afspraak , alle aandacht en advies gehad die je maar wensen kunt!

Tanja - meer dan 7 jaar geleden

Gewoon een toppertje!

Nathalie - meer dan 7 jaar geleden

Super tevreden over het resultaat met de split-ender. Zeker een aanrader en hele leuke spontane maar vooral een kapper met passie voor haar vak en dit is ook terug te zien in de resultaten. Ik kom zeker terug!!

Mascha - meer dan 7 jaar geleden

Echt een heel fijne en relaxte kapster!
Die ook écht lijkt en luistert naar je wensen en wat bij je past. Super tevreden altijd over het resultaat, en daarbij goed betaalbaar.
Aanrader!!!

Mascha - meer dan 7 jaar geleden