5.0
gebaseerd op 115 reviews

Heerlijke klets, eerlijk advies

Nicole - bijna 5 jaar geleden

Gezellig en goed, zoals altijd

Nicole - bijna 5 jaar geleden

Topper ben je pamela

Iris - bijna 5 jaar geleden

Fijn geknipt door Inge. Ook mijn zoontje vond het gezellig

Ingrid - bijna 5 jaar geleden
Daisy - bijna 5 jaar geleden
femke - bijna 5 jaar geleden

Naast de professionaliteit heerst er altijd een gezellige sfeer in de salon en het eind resultaat is altijd erg naar wens.

Bart - bijna 5 jaar geleden

Ik ben altijd super tevreden!!! Heb weer fantastisch kleur voor de zomervakantie

Leonie - bijna 5 jaar geleden
Sandra - bijna 5 jaar geleden

Goede kapster, geeft eerlijk advies.

Daisy - bijna 5 jaar geleden