5.0
gebaseerd op 115 reviews

Toppertje!!

Bianca - meer dan 4 jaar geleden

Zoals elke keer was het erg gezellig. En mijn haar zit weer mooi!

Fieke - meer dan 4 jaar geleden

Super fijn! Weer helemaal als nieuw de deur uit.
Gezellig gekletst en ben weer super blij met het advies wat pam geeft.

joyce - meer dan 4 jaar geleden

Altijd top!

Lieneke - meer dan 4 jaar geleden

Highlights in de perfecte kleur gekregen. Blij mee!

Diane - meer dan 4 jaar geleden

Professioneel en gezellig!
Ik ga altijd tevreden naar huis!

Wendy - meer dan 4 jaar geleden

Vandaag voor het eerst geweest. Wat een leuke kundige meiden! Ze hebben er een klant bij…. Precies gedaan wat ik wilde…. Heel mooi resultaat

Carla - meer dan 4 jaar geleden

Toppers

Bianca - meer dan 4 jaar geleden

Top service, zoals altijd!

Lieneke - meer dan 4 jaar geleden

Topper een echte aanrader kan ze al 5 jaar nog nooit overgestapt naar een andere kapper

Alysia - meer dan 4 jaar geleden