Toppertje!!
Bianca
-
meer dan 4 jaar geleden
Zoals elke keer was het erg gezellig. En mijn haar zit weer mooi!
Fieke
-
meer dan 4 jaar geleden
Super fijn! Weer helemaal als nieuw de deur uit.
Gezellig gekletst en ben weer super blij met het advies wat pam geeft.
joyce
-
meer dan 4 jaar geleden
Altijd top!
Lieneke
-
meer dan 4 jaar geleden
Highlights in de perfecte kleur gekregen. Blij mee!
Diane
-
meer dan 4 jaar geleden
Professioneel en gezellig!
Ik ga altijd tevreden naar huis!
Wendy
-
meer dan 4 jaar geleden
Vandaag voor het eerst geweest. Wat een leuke kundige meiden! Ze hebben er een klant bij…. Precies gedaan wat ik wilde…. Heel mooi resultaat
Carla
-
meer dan 4 jaar geleden
Toppers
Bianca
-
meer dan 4 jaar geleden
Top service, zoals altijd!
Lieneke
-
meer dan 4 jaar geleden
Topper een echte aanrader kan ze al 5 jaar nog nooit overgestapt naar een andere kapper
Alysia
-
meer dan 4 jaar geleden